Vapauta liikkuvuutesi tehokkaiden kotitreenien avulla


Tutustu valmennuksiimme   

Vähemmän kipuja ja lisää hallittua liikkuvuutta!

SUOSITUIN VALMENNUKSEMME!  

Mobility Circuit alk. 10 eur/kk


MOBILITY CIRCUIT on uusi tapa harjoitella!

Harjoitusmetodi kehittää aktiivista liikkuvuutta, tasapainoa, kehonhallintaa sekä aerobista kestävyyttä. Saat uskomattoman paljon hyötyjä yhden harjoitusohjelman avulla. Yksi tai kaksi harjoituskertaa viikossa riittää!

Voit hankkia harjoitusoikeutesi joko 3 kk, 6 kk tai 12 kk jaksoissa!


Tutustu harjoitukseen

 

TREENIKUNTOON-VALMENNUS

Pidempään jatkuneen tauon jälkeen motivaatio siirtyä täystehoiseen harjoitteluun on usein korkealla. Akut on ladattu ja keho huutaa harjoitusta. 

Kannattaa kuitenkin muistaa, että ei ole yhdentekevää, miten toimii, kun tauon jälkeen vihdoin pääsee treeneihin. Äkillinen harjoitusmäärän kasvu lisää vammariskiä eri tilastojen mukaan 50–80 %.

TREENIKUNTOON-valmennuksessa saat  viiden viikon valmennusohjelman, jonka avulla toteutat siirtymävaiheen lepojaksosta täystehoiseen (laji)harjoitteluun turvallisesti ja tehokkaasti ennaltaehkäisten loukkaantumisia.


Tutustu valmennukseen

Liikkuvuus ONLINE


Lisää liikkuvuuttasi ja ymmärrystäsi liikkuvuusharjoittelusta ONLINE-treenin avulla!

Liikkuvuus ONLINE sisältää 15 eri aiheisiin keskittyvää livetallennetta. Aiheina ovat esimerkiksi nilkan liikkuvuus, lantioseudun liikkuvuus, hartiarenkaan liikkuvuus, sivuketjun harjoitteet, some-käyttäjän harjoitteet, isometriset harjoitteet sekä etu- ja sivuspagaatin harjoitteet.

Harjoitukset on tallennettu suljettuun Facebook -ryhmään.


Tutustu harjoitukseen

Liikkuvuusharjoittelun perusteet


Sisältää luennon, joka perustuu tieteellisiin tutkimuksiin, mutta on kansantajuisesti esitetty. Lisäksi saat käyttöösi 50 tehokkaaksi todettua dynaamista harjoitetta, jotka on jaoteltu eri videoille yksittäisiin harjoitteisiin ja kombinaatioihin.

Luennon keskeisiä aiheita ovat:

  • Mitä on hyvä liikkuvuus?

  • TOP5 liikkuvuusharjoittelun syyt

  • Liikediagrammin häiriintyminen

  • Staattiset harjoitteet liikkuvuusharjoittelun perustana

  • Staattisten harjoitteiden rajoitteet ja syyt niiden toimimattomuuteen

  • Dynaamisten harjoitteiden hyödyt ja oikeat suoritustavat


Tutustu tuotteeseen

Äijätreeni


Miehiseen makuun tehty simppelin tehokas 10 liikkeen harjoitusohjelma, joka säännöllisesti tehtynä kehittää merkittävästi sekä liikkuvuutta että voimaa. Tavoitteena on harjoituksen avulla rakentaa kivuton, tasapainoinen ja toiminnallisesti vahva keho. Selkeän videon avulla pystyt toteuttamaan harjoituksen missä ja milloin tahansa.


Tutustu harjoitukseen

Kotitesti


Parhaatkaan harjoitteet eivät toimi, mikäli niitä käytetään väärin.
Testaamisen kautta voidaan paikallistaa, mitkä kohdat kehossa kaipaavat lisää liikkuvuutta, jotta kokonaisuus toimisi optimaalisesti. Testitulosten avulla laadimme sinulle yksilöllisen 6-8 viikon harjoitusohjelman, joka vastaa juuri oikealla tavalla henkilökohtaisiin haasteisiisi.


Tutustu tuotteeseen

Olet vain harjoituksen päässä kivuttomasta ja toimivasta kehosta

Tyytyväisiä asiakkaitamme


kuule meistä ensimmäisenä

Tilaa tietoa liikkuvuusharjoittelusta ja uusista koulutuksista sekä valmennuksista suoraan sähköpostiisi!