TREENIKUNTOON-VALMENNUS

TREENIKUNTOON-VALMENNUS

Pidempään jatkuneen tauon jälkeen motivaatio siirtyä täystehoiseen harjoitteluun on usein korkealla. Akut on ladattu ja keho huutaa harjoitusta.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että ei ole yhdentekevää, miten toimii, kun tauon jälkeen vihdoin pääsee treeneihin. Äkillinen harjoitusmäärän kasvu lisää vammariskiä eri tilastojen mukaan 50–80 %. Myös harjoitusintensiteetin äkillisellä kasvulla on samansuuntainen vaikutus. Siksi paluu harjoituksiin kannattaa tehdä huolella, jotta harjoittelu ei lopu ennen kuin on kunnolla alkanutkaan.

TREENIKUNTOON-valmennuksessa saat viiden viikon valmennusohjelman, jonka avulla toteutat siirtymävaiheen tauolta täystehoiseen (laji)harjoitteluun tuloksekkaasti ja ennaltaehkäisten loukkaantumisia.

VALMENNUS SISÄLTÄÄ:

- viisi viikkoa kestävän valmennusohjelman, joka ohjaa millaisella harjoitusmäärällä sekä harjoitusteholla sinun tulisi harjoitella missäkin vaiheessa

- viisi 45 min kestoista Mobility Circuit-harjoitusta, jotka ovat osana valmennusohjelmaa (Huom! nämä viisi harjoitusta on valittu laajemmasta kokonaisuudesta, jossa niillä on eri numerot kuin tässä - ei kannata hämmentyä tästä)

- päiväkohtaiset harjoitussisällöt

- Valmennukseen osallistuvien keskustelufoorumin, jossa saat tukea muilta osallistujilta sekä valmentajilta

Valmennusohjelmassa harjoitusmäärät on merkitty minuutteina ja harjoitusten tehot on kuvattu prosentteina suhteutettuna sinun omaan suorituskykyysi. Näin ohjelma sopii sekä aloitteleville että kokeneemmille kuntoilijoille. Ohjelma sisältää myös kysymyksiä, joihin viikoittain vastaamalla pystyt tulkitsemaan kehosi tilaa sekä tekemään oikeat valinnat treenimäärien ja tehojen suhteen.

Valmennuksen kaikki materiaalit ovat käytössäsi 12 viikon ajan ostopäivästä.
Luentojen perässä on lyhyitä kysymyksiä, jotka varmistavat sisällön ymmärtämistä. Saat ne näkyviin klikkaamalla "poistu kokoruudun näkymästä"!

50,00 €
50.0 EUR 50,00 €
50,00 €
Vastuuhenkilö Exercisemaster valmentajat
Viimeinen päivitys 04.09.2021
Kurssin kesto 20 minuuttia
Jäsenet 15
  • TERVETULOA VALMENNUKSEEN!
    • LUENTO: Mitä tauko saa aikaan?
      10 xp
    • LUENTO: Miten harjoittelu tulee aloittaa tauon jälkeen?
      10 xp
    • LUENTO: Treenikuntoon valmennus käytännössä.
    • PDF-ARTIKKELI: Kenellä on vastuu hyvinvoinnistamme?
  • LUE TÄMÄ OHJE ENNEN KUIN ALOITAT!
    • OHJE perustasoon osallistuvalle
    • OHJE edistyneeseen tasoon osallistuvalle
  • VIIKKO 1
    • Viikon alkukysymykset
    • Harjoitusohjelma PERUSTASO
    • Harjoitusohjelma EDISTYNYT TASO
    • Mobility Circuit: harjoitus 1
  • VIIKKO 2
    • Viikon alkukysymykset
    • Harjoitusohjelma PERUSTASO
    • Harjoitusohjelma EDISTYNYT TASO
    • Mobility Circuit: harjoitus 2
  • VIIKKO 3
    • Viikon alkukysymykset
    • Harjoitusohjelma PERUSTASO
    • Harjoitusohjelma EDISTYNYT TASO
    • Mobility Circuit: harjoitus 3
  • VIIKKO 4
    • Viikon alkukysymykset
    • Harjoitusohjelma PERUSTASO
    • Harjoitusohjelma EDISTYNYT TASO
    • Mobility Circuit: harjoitus 4
  • VIIKKO 5
    • Viikon alkukysymykset
    • Harjoitusohjelma PERUSTASO
    • Harjoitusohjelma EDISTYNYT TASO
    • Mobility Circuit: harjoitus 5