TÄSMÄTREENI: ETUREISI JA LONKANKOUKISTAJAT

TÄSMÄTREENI: ETUREISI JA LONKANKOUKISTAJAT

Tämä täsmätreeni auttaa erityisesti alaselän kipuihin. Alaselän kivut johtuvat hyvin usein siitä, että kiristyneet lonkankoukistajat eivät pysty hoitamaan niille kuuluvia tehtäviä ja selkä kuormittuu liikaa. Selkävaivojen nopean helpottumisen lisäksi treeni parantaa alaraajojen lihasten elastisuutta ja toimintakykyä.

Treeni alkaa etureittä rentouttavilla harjoitteilla, jotta lonkankoukistajien täsmäharjoitteet varmasti löytävät perille. Treenissä hyödynnetään monipuolisesti liikkuvuusharjoittelun menetelmiä, kuten dynaamisia, isometrisia ja staattisia harjoitteita. Kokeneen valmentajan ohjeiden avulla ne on erittäin helppo tehdä.

Harjoituksen kesto on 30 min.

Treeniä kannattaa tehdä kolmesti viikossa ensimmäisten neljän viikon ajan, jotta saadaan aikaiseksi riittävä harjoitusvaikutus. Tänä aikana huomaat todennäköisesti jo merkittävää muutosta. Ensimmäisen kuukauden jälkeen yleensä riittää, että teet treenin vain kerran tai kaksi kertaa viikossa.

25,00 €
25.0 EUR 25,00 €
25,00 €
Vastuuhenkilö Exercisemaster valmentajat
Viimeinen päivitys 23.06.2021
Jäsenet 64
  • HARJOITUS
    • HARJOITUSVIDEO