Free YOUR MOVEments
with our home trainings


Tutustu treeneihin   

LESS PAIN AND MORE CONTROLLED MOBILITY!

SUOSITUIN treeniMME!  

M-CIrcuit 12 kk


M-CIRCUIT on uusi tapa harjoitella!

 
10 weeks program leading to a new level of mobility. This period of time is long enough to achieve remarkable results, but short enough to keep motivation up.
As hundreds of people have already proved, regular execution of this program will greatly enhance active mobility and body control.
  

For two weeks, the same 25 min training program will be used. In the course of 10 weeks, five different training programs are utilised. Our recommendation is that the training program should be done 2-4 times during the two weeks period in order to create strong enough stimulus for develoment.


Take a look

VUODEN 2022 UUTUUS!
M-CIRCUIT RECOVERY

 

M-Circuit RECOVERYn tärkein tavoite on vaikuttaa hyvinvointiin hermolihasjärjestelmään kohdistuvien harjoitteiden kautta.
Tätä harjoitusta pystyy tekemään jokainen ja sen hyödyistä pääsee nauttimaan, olipa kuntotaso mikä tahansa.

Harjoitteiden säännöllisen tekeminen lisää lihasten elastisuutta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä säännöllisesti tehtynä vähentää stressitasoja ja parantaa yleistä jaksamista.

Ennen kaikkea ne auttavat rauhoittamaan hermostollista ylikuormitusta - siksi sen nimi on Recovery, joka tarkoittaa suomeksi palautumista ja elpymistä rasituksesta.


Take a look


vihdoinkin täällä!

LASTEN LIIKKUVUUSVALMENNUS

 NYT 130€! Tarjous voimassa 3.7 saakka.

Lapsi on luonnostaan liikkuva. Tai ainakin pitäisi olla.
Liikkuvuuden pysymistä hyvänä uhkaa kaksi asiaa: iän myötä lisääntyvä passiivisuus ja liian yksipuolinen harjoittelu. Näihin molempiin ratkaisu on lapsille sopivan liikkuvuusharjoittelun ottaminen mukaan lapsen arkeen ja lajiharjoitteluun.

Tämä verkkoympäristö on luotu lasten kanssa toimiville urheilulajien ohjaajille ja valmentajille rikastamaan ja monipuolistamaan päivittäisiä lajiharjoituksia sekä liikunnanopettajille opetussuunnitelman mukaisten liikuntatuntien tueksi. Lasten liikkuvuusvalmennus sopii myös vanhemmille, jotka haluavat lisätä omaa ymmärrystään lapsen monipuolisesta harjoittelusta ja panostaa  kotona toteutettavaan yhdessä tekemiseen.

Take a look

MOBILITY ONLINE (in finnish)

 
Lisää liikkuvuuttasi ja ymmärrystäsi liikkuvuusharjoittelusta ONLINE:n avulla!

Liikkuvuus ONLINE sisältää 15 eri aiheisiin keskittyvää livetallennetta. Aiheina ovat esimerkiksi nilkan liikkuvuus, lantioseudun liikkuvuus, hartiarenkaan liikkuvuus, sivuketjun harjoitteet, some-käyttäjän harjoitteet, isometriset harjoitteet sekä etu- ja sivuspagaatin harjoitteet. Tätä pakettia hyödyntää jatkuvasti suuri määrä eri urheilulajien valmentajia ja palaute on ollut todella hyvää!

Training sessions are saved in the closed group in Facebook.


Take a look

Äijätreeni - VOIMAA JA LIIKKUVUUTTA MIEHILLE


Miehiseen makuun tehty simppelin tehokas 10 liikkeen harjoitusohjelma, joka säännöllisesti tehtynä kehittää merkittävästi sekä liikkuvuutta että voimaa. Tavoitteena on harjoituksen avulla rakentaa kivuton, tasapainoinen ja toiminnallisesti vahva keho. Päivitetyssä versiossa on mukana lisäksi yli 40 erilaista "päivittäistä pyörittelyä", jotka kannattaa ottaa osaksi arkea. Keho kiittää!


Take a look

HOme test (in finnish, but applicable in english)


Parhaatkaan harjoitteet eivät toimi, mikäli niitä käytetään väärin.
Testaamisen kautta voidaan paikallistaa, mitkä kohdat kehossa kaipaavat lisää liikkuvuutta, jotta kokonaisuus toimisi optimaalisesti. Testitulosten avulla laadimme sinulle yksilöllisen 6-8 viikon harjoitusohjelman, joka vastaa juuri oikealla tavalla henkilökohtaisiin haasteisiisi. Yksilöllinen ote vie meiltä aikaa ja siksi se myös maksaa, mutta joskus se saattaa silti kannattaa.


Take a look

you are only a step away from
painfree and mobile body

feedback


Order our newsletter (In finnish)

You get the latest info directly to your email!